Obchodní a smluvní podmínky: (výpis)

Odesláním objednávky přes e-shop, email nebo telefonicky a SMS, zákazník souhlasí s obchodními a smluvními podmínkami.

2023 Úplné znění obchodních a smluvních podmínek....zde.docx (19956)

Termín dodání:   Objednané nebo zaplacené rostliny, budou kupujícímu odeslány po potvrzení objednávky prodávajícím,  nebo od přijetí platby, do 14 dnů, pokud nebylo dohodnuto jinak.

Poštovné: Při platbě předem převodem je poštovné 100,- Kč. Při platbě s dobírkou je poštovné 150,- Kč, celková dobírková částka je placena přepravnímu kurýrovi při převzetí zásilky.  Při platbě předem převodem bude  bankovní spojení (číslo účtu) kupujícímu upřesněno, po obdržení a potvrzení objednávky.

Reklamační řád: Na veškerý rostlinný materiál se poskytuje záruka v trvání 24 měsíců ode dne přímého prodeje, nebo dodání na dobírku, pokud je v tomto období dle níže uvedených podmínek, provedena odpovídající údržba kupujícím. Kupující je poučen o nárocích rostlin, způsobu výsadby a ošetřování rostlin ústně, nebo písemnou formou, informačním letáčkem. Záruka se nevztahuje na případy vzniklé poškozením způsobeného zásahem kupujícího nebo jiné osoby, zvířat, přírodních živlů, vyšší moci (extrémní zimní a letní teploty), a rovněž chorobami a škůdci rostlin. Za rostlinu u níž nelze uplatnit reklamaci se považuje rostlina, která odumřela v důsledku nedokonalé péče, tj. nedostatečnou či nadbytečnou zálivkou, absencí nebo nadměrným hnojením a neodborným tvarováním. Dále nelze uplatnit reklamaci na rostlinu v případě odcizení, mechanického poškození kupujícím, chemickými látkami,  třetí osobou nebo zvířaty. Záruka se také nevztahuje na rostliny poškozené přírodními živly, látkami škodlivého charakteru a při známkách úmyslného poškození. 

Reklamace rostlin:

1. Z přímého prodeje, je nutné předložit doklad o prodeji, vlastní rostliny, uvést důvod reklamace,  a popsat pravdivě způsob výsadby a ošetřování rostlin, a  další okolnosti, které mohly ovlivnit zdravotní stav rostlin.

 

2. Které byly zaslány zásilkovou službou přes e-shop, je nutné kontaktovat prodávajícího osobně, telefonicky, písemně nebo elektronickou poštou, není potřeba uvádět důvod reklamace.

 

Přesný postup při reklamaci: vrácení zboží do 14 dnů od nákupu přes internetovou zásilkovou službu: e-shop:

a) kupující má právo vrátit zakoupené zboží do 14 dnů od zakoupení zboží bez udání důvodu

b) kupující vrácené zboží pečlivě zabalí do původního obalu, a zajistí obsah zásilky proti pohybu při přepravě

c) kupující zašle zboží zpět na určenou adresu Českou poštou, nebo soukromým přepravcem

d) kupující zašle prodávajícímu bankovní spojení, číslo bankovního účtu

e) kupující zašle zboží zpět jako obyčejný balík bez dobírky, a uhradí příslušné poštovné bez dobírky

f) prodávající zboží převezme, a zjistí stav vráceného zboží

g) pokud je vrácené zboží při přepravě poškozeno, znehodnoceno, tak prodávající určí hodnotu poškození, která se odečte z celkové částky, která bude kupujícímu vrácena

h) prodávající zašle kupujícímu celou částku, kterou kupující uhradil při převzetí zboží včetně poštovného, bankovním převodem, nebo prodávající částku sníží o hodnotu poškození vráceného zboží

ch) prodávající převede částku kupujícímu za zboží  bankovním převodem, až po obdržení vráceného zboží do 14 dnů

i) prodávající a kupující uhradí každý jedno poštovné